24 September 2018
24 September 2018,
 Off

Hvor meget kan man som butik få ud af sin kundeklub?

Som vi tidligere har skrevet lidt om, så er Kids Coolshop i Horsens enormt proaktiv, når det gælder opsamling af kunder i kundeklubben. Med 6.400+ medlemmer, er det altså meget profitabelt at afholde fx. VIP-arrangementer.

“Jeg er rigtig glad for kundeklubben. I dag er man som butiksejer nødt til at tænke i andre baner, for at få kunderne til at komme i butikken. Jeg tror ikke på nyhedsmails – det gider jeg i hvert fald ikke selv. Derfor er det super smart og nemt, at man med 1 sms kan komme i lommen på kunderne – forstået på den måde, at det jo er dér de har deres mobil.” 

Har jeg et godt tilbud eller vil jeg informere mine kunder om nyheder ect, kan jeg på få minutter udsende en professionel udseende sms (eller måske allerbedst, mine medarbejdere kan) og jeg mærker en stor respons i trafik til butikken.

Grundlæggende kan Quick Info alt det man kan forvente af en god SMS løsning, men på et punkt skiller Quick Info sig dog markant ud: På brugervenligheden!

Har jeg en stak Ramasjang brætspil, som jeg gerne vil sælge ud af, tager jeg(eller en af mine kollegaer) en smartphone frem, tager et billede af varen, tilføjer lidt tekst, vælger udsendelses tidspunkt
Og bum, så har 6.400 + potentielle kunder fået et godt tilbud på 5 min

Citat: Søren, Indehaver af Kids Coolshop Horsens.

Med en enkelt sms er det altså super nemt for butikken at øge sin omsætning betragteligt. For mon ikke samtlige medlemmer af hans kundeklub har ham i tankerne op til  fx jul – og hvis butikken samtidig lover en rabat til sine medlemmer i julemåneden, så vil systemet tjene sig ind MANGE gange.. bare i december!

 

 

Comments are closed.