31 October 2018
31 October 2018,
 Off

Det er enkelt at svare på: Loyale kunder er langt mere lønsomme end nye kunder! De køber i gennemsnit 25 procent flere produkter. Samtidig bliver de hos din virksomhed i længere tid. Derudover er de langt mindre prisfølsomme.

Sander sko, som ejer 13 Skoringen butikker, har på bare 8 måneder fået opsamlet over 10.000 klubmedlemmer i deres loyalitetsklub! Det har givet Sander sko en unik mulighed for at forkæle deres loyale kunder med gode tilbud og eksklusive arrangementer. For ikke at nævne klip i det digitale klippekort, når hele familien skal have nye sandaler til sommeren og støvler til vinteren.

Om deres store succes med loyalitetsklubben, fortæller Erla Corneliussen, Marketingchef hos Sander Sko:

”Vi har før haft kundeklubber, eller som vi helst kalder dem: Loyalitetsklubber eller Bonusklubber. Det har bare ikke rigtig virket, da det har været svært at få vores kunder til at afgive både navn, bopæl, E-mail adresse og andre oplysninger. Det tager simpelthen for lang tid og for mange kunder var det svært at øjne de helt store fordele.

Loyalitetsklubben og klippekortet fra Quick Info har været utrolig nem for kunderne at tage til sig, da de kun afgiver deres mobilnummer. Derudover er der kontant belønning i form af klippekortet og dét er noget man som forbruger kan forholde sig til.

Vi har sat en konkurrence i gang om hvilken butik der opsamler flest medlemmer. Og vi har været gode til at følge op på den. Systemet er så enkelt og nemt, at det er lynhurtigt for pigerne i butikkerne at forklare til kunderne. Desuden spammer vi ikke medlemmerne, men sender kun sms’er ud, når vi ved at den rummer en kontant fordel for kunden.

Vi er absolut meget tilfredse med både Quick Infos system og service.”

Comments are closed.