19 June 2018
19 June 2018,
 Off
Tilbudshæfte på mobilen?

Det er efterhånden blevet nemt at shoppe. Hvis tiden er for knap til fysisk shopping, er der heldigvis et kæmpe udvalg på nettet. Forbrugernes shopping-mønstre har ændret sig. I dag skal det være så nemt som muligt, da vi er blevet vant til simple og hurtige løsninger i hverdagen.

Ovenstående er næppe ”big news”, men ikke desto mindre, er det blevet vanskeligt at være handelsdrivende i de danske brostensbelagte gader og stræder. Kunderne i butikkerne bliver stadig færre og det er en skam – på flere plan: Som de fleste City og – Handelsstandsforeninger proklamerer på deres hjemmesider: “Hvis du ønsker at gå i byens butikker i morgen, så shop lokalt i dag”. Butikkerne er byens hjerte og sikrer dens overlevelse.. så enkelt er det. Der er stort behov for ny-tænkning, hvis borgerne skal lokkes til at lægge deres penge i de lokale butikker.

Quick Info er specialister i nytænkning

Nytænkning er netop hvad der kendetegner Quick Info som virksomhed. Vi har siden 2009 arbejdet med mobil markedsføring og app-udvikling (Deriblandt Coop-app’en). Vi har hjulpet både mindre butikker men også større kæder med etablering af digitale kundeklubber.

I foråret blev vi kontaktet af en Handels-og citychef, som bad om en løsning for at få de lokale indbyggere til at bruge byens butikker noget mere. Det resulterede i, at vi nu er ude med et digitalt tilbudshæfte til handelsstandsforeninger. Tilbudshæftet ligner det, som vi kender i dets fysiske form. Vi har bare gjort det digitalt og dynamisk. Derved kan hver butik nemt uploade alle de tilbud de måtte ønske. Hæftet kan tilføjes hjemmeskærmen på borgerens mobiltelefon, og derved ligger der altid nye og opdaterede tilbud, klar til at blive brugt.

Om lidt går vi i luften med vores nye tilbudshæfte. Det er skræddersyet så det passer lige præcis til den pågældende bys borgere og handelsdrivende. Flere City-foreninger har nu valgt at følge trop.

De kan nemlig godt se fidusen – kan du?

Comments are closed.